Noliamässan

Publicerad 2013-08-12 15:30:53 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 Igår var jag på Noliamässan med wilma och pappa i umeå. Köpte en mobilväska,en kofta/kavaj och ett par skor. Anton ewald var även på plats och bjöd på några låtar och såklart stod jag och syrran längst fram haha men det blev en lyckad dag! Ångrade dock att jag inte köpte ett par högklackade skor som jag hittade.. synd bara att jag ska bli så himla lång i dom det var det enda som fick mig att tveka. Nu har jag slutat jobbat på Attityd också känns lite tråkigt faktiskt hoppas på att få börja där efter jul igen! Numera plockar jag ihop mitt rum i kartonger.. nedräkningen har börjat, inte länge kvar tills jag flyttar nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin